ΔΕΗ: Ο Ιταλικός όμιλος ENEL υπέγραψε μνημόνιο κατανόησης (MOU) με τη ΔΕΗ για την πώληση του 70% της Enel Romania. Η εν λόγω εταιρία αποτιμάται πέριξ του 1,8 δις ευρώ με το 70% να είναι στα 1,26 δις ευρώ, εκ των οποίων η ΔΕΗ θα καταβάλει περίπου τα 300-400 εκατ. ευρώ από ίδια κεφάλαια και τα υπόλοιπα μέσω δανείων.
Μπορείτε να κατεβάσετε αυτήν την λεπτομερή οικονομική ενημέρωση σε μορφή PDF κάνοντας κλικ παρακάτω : DAILY-01-11-22