ΜΥΤΙΛ: Πραγματοποιήθηκε χθες η ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μετόχων όπου ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου διατύπωσε την εκτίμηση ότι η κερδοφορία του έτους 2022 θα είναι διπλάσια του έτους 2020. Εντός των επόμενων ημερών οριστικοποιούνται και οι τελευταίες λεπτομέρειες της συμφωνίας Αλουμίνιον της Ελλάδος με τη ΔΕΗ για το νέο τιμολόγιο του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ από το 2023 θα αποδεσμευτεί πλέον από τη ΔΕΗ, καθώς με τη νέα μονάδα φυσικού αερίου στον Άγιο Νικόλαο Βοιωτίας σε συνδυασμό με την ενέργεια από τις ΑΠΕ θα υπερκαλύπτονται οι ανάγκες της βιομηχανίας σε ηλεκτρισμό.
Μπορείτε να κατεβάσετε αυτήν την λεπτομερή οικονομική ενημέρωση σε μορφή PDF κάνοντας κλικ παρακάτω : DAILY-16-06-2021