ΜΥΤΙΛ: Στην ετήσια γενική συνέλευση του Ομίλου ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος δήλωσε ότι η φετινή κερδοφορία θα είναι υπερδιπλάσια εκείνης του 2020 και θα ξεπεράσει τα 260 εκατ. ευρώ, επιβεβαιώνοντας τις αρχικές προβλέψεις. Σε ότι αφορά στη σχεδιαζόμενη από την Κυβέρνηση φορολόγηση των υπερβάλλοντων κερδών των ηλεκτροπαραγωγών ήταν ιδιαίτερα επικριτικός και δεν αποδέχεται το χαρακτηρισμό «υπερκέρδη» ή «ουρανοκατέβατα κέρδη». Για το νέο μηχανισμό αποζημίωσης των παραγωγών στη χονδρεμπορική αγορά από τον Ιούλιο, επισήμανε ότι δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμη και ως εκ τούτου δεν μπορεί να διατυπώσει εκτίμηση για τις συνέπειες του. Τέλος, εγκρίθηκε η διανομή μερίσματος 0,40 ευρώ / μετοχή που αν συνυπολογιστούν και οι ίδιες μετοχές γίνεται 0,42 ευρώ με την αποκοπή του δικαιώματος να ορίζεται στις 24 Ιουνίου.
Μπορείτε να κατεβάσετε αυτήν την λεπτομερή οικονομική ενημέρωση σε μορφή PDF κάνοντας κλικ παρακάτω : DAILY-03-06-22