ΔΕΗ / ΜΟΗ: Οι δύο Εισηγμένες ανακοίνωσαν χθες την υπογραφή Μνημονίου Συναντίληψης με σκοπό την ανάπτυξη νέας αγοράς που είναι το «πράσινο υδρογόνο» που θα παραχθεί με χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από τη νέα γενιά ΑΠΕ που αναπτύσσει η ΔΕΗ Ανανεώσιμες. Η διανομή του νέου προϊόντος που θα χρησιμοποιηθεί στη βιομηχανία, στις μεταφορές αλλά και στη θέρμανση αποφασίσθηκε να είναι ευθύνη της ΜΟΗ. Όσον αφορά την ηλεκτρική ενέργεια που θα χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή θα προέρχεται κυρίως από φωτοβολταϊκά πάρκα που είναι φθηνότερη ενεργειακή λύση.
Μπορείτε να κατεβάσετε αυτήν την λεπτομερή οικονομική ενημέρωση σε μορφή PDF κάνοντας κλικ παρακάτω : DAILY-14-01-22