ΔΕΗ: Η Εισηγμένη με βάση την απόφαση της έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων της 04.06.2021 αποφάσισε την υλοποίηση προγράμματος επαναγοράς ιδίων μετοχών που ξεκίνησε από τις 02.01.2022 με λήξη το αργότερο στις 04.06.2023. Σκοπός ήταν η διάθεση των μετοχών δωρεάν στα δικαιούμενα στελέχη της ΔΕΗ (stock awards) βάσει των όρων που περιλαμβάνονται στην Πολιτική Αποδοχών. Ο ανώτατος αριθμός που είχε ορισθεί δεν θα μπορούσε να υπερβεί τις 1.856.000 μετοχές με κατώτατη τιμή αγοράς τα 5 ευρώ και ανώτατη τα 17 ευρώ. Καθώς οι 1.856.000 ίδιες μετοχές έχουν ήδη αποκτηθεί και σε ημερομηνία πολύ νωρίτερα της καταληκτικής, η Εισηγμένη θα πραγματοποιήσει έκτακτη γενική συνέλευση στις 3 Αυγούστου με σκοπό νέο πρόγραμμα επαναγοράς ιδίων μετοχών σε ποσοστό μέχρι 10% του καταβεβλημένου μετοχικού κεφαλαίου που μετά την αφαίρεση των ανωτέρω μετοχών αφορά την απόκτηση μέχρι και 36.344.000 μετοχών. Μετά την πτώση των τελευταίων εβδομάδων η προτεινόμενη κατώτατη τιμή αγοράς είναι 2,48 ευρώ, που ισούται με την ονομαστική αξία της μετοχής και η ανώτατη διατηρείται στα 17 ευρώ.
Μπορείτε να κατεβάσετε αυτήν την λεπτομερή οικονομική ενημέρωση σε μορφή PDF κάνοντας κλικ παρακάτω : DAILY-18-07-22