ΕΛΠΕ: Ο Διευθύνων Σύμβουλος των ΕΛΠΕ μιλώντας χθες βράδυ σε εκπροσώπους του Τύπου εξακολουθεί να θεωρεί λάθος την έκτακτη φορολόγηση των διυλιστηρίων, διότι δεν λήφθηκαν υπόψιν οι Ελληνικές ιδιαιτερότητες στον Κανονικό της Κομισιόν, όπως ότι το 50-60% της δραστηριότητας είναι εξαγωγικό, επενδύθηκαν δις ευρώ τα τελευταία χρόνια, ενισχύοντας ταυτόχρονα το ΑΕΠ της Χώρας και απασχολώντας πολύ κόσμο. Επιβεβαίωσε ότι τα ποσά που θα εισπραχθούν από την Πολιτεία για την οικονομική χρήση του 2022 από ΕΛΠΕ και ΜΟΗ θα ανέλθουν στα 650 εκατ. ευρώ και θα καταβληθούν τον προσεχή Μάιο ή Ιούνιο. Ως εκ τούτου, η έκτακτη φορολόγηση των κερδών και τα ποσά που θα πρέπει να καταβληθούν θα επηρεάσουν αρνητικά τη μερισματική πολιτική της Εταιρίας και το ρυθμό υλοποίησης των επενδύσεων.
Μπορείτε να κατεβάσετε αυτήν την λεπτομερή οικονομική ενημέρωση σε μορφή PDF κάνοντας κλικ παρακάτω : DAILY-20-12-22