ΔΕΗ: Το Δ.Σ. της Εισηγμένης αποφάσισε νέο πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου για τους εργαζομένους στις λιγνιτικές μονάδες με κλιμακούμενα κίνητρα αποχώρησης, ανάλογα με τα χρόνια προϋπηρεσίας, την οικογενειακή κατάσταση, την ηλικία και την απόσταση από τη σύνταξη με το συνολικό κόστος να εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στα 21 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα, το πρόγραμμα απευθύνεται σε 1.283 εργαζομένους άνω των 51 ετών με προϋπηρεσία τουλάχιστον 15 ετών με την προθεσμία εκδήλωσης του ενδιαφέροντος να ξεκινά την 1η Σεπτεμβρίου και να λήγει στις 30 Οκτωβρίου, ενώ οι αποχωρήσεις θα ολοκληρωθούν μέχρι τα τέλη του τρέχοντος έτους.
Μπορείτε να κατεβάσετε αυτήν την λεπτομερή οικονομική ενημέρωση σε μορφή PDF κάνοντας κλικ παρακάτω : DAILY-30-07-21